top of page


Garantie en Klachten

GARANTIE

 Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven ernaar deze in uitstekende staat aan u te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat zich een ander probleem voordoet waarvoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wettelijke voorschriften dient u ons binnen twee maanden na het constateren van het gebrek op de hoogte te stellen. Als het gebrek onder de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

 

KLACHTEN 

Soms verloopt niet alles zoals gepland. We raden u aan om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@bijtriesthuis.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Reviews

Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven van onze producten en diensten. Onze reviews worden daarom op onpartijdige wijze beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen genomen om de echtheid van reviews te garanderen. Je kunt lezen over deze maatregelen hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeaus gegeven.

Bij Tries Thuis

Groenstraat 15

4841BA PRINSENBEEK

Open woensdag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur

Tel: +31 (0) 6 42100871

KvK nummer: 86097148

BTW Nummer: NL004191633B34

  • Facebook
  • Instagram

Klantenservice

©2022 door Bij Tries Thuis.

bottom of page