Garantie en Klachten
GARANTIE
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven ernaar deze in uitstekende staat aan u te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat zich een ander probleem voordoet waarvoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wettelijke voorschriften dient u ons binnen twee maanden na het constateren van het gebrek op de hoogte te stellen. Als het gebrek onder de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
KLACHTEN
Soms verloopt niet alles zoals gepland. We raden u aan om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@bijtriesthuis.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.