Algemene Voorwaarden Bij Tries Thuis
Woonaccessoires, Workshops en Styling advies
Algemeen
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Bij Tries Thuis. De voorwaarden zijn voor een ieder toegankelijk en opgenomen op de internetsite van Bij Tries Thuis. Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. Bij Tries Thuis behoudt zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen worden de algemene of specifieke voorwaarden of bedingen van derden niet door Bij Tries Thuis erkend.
​
Bestellen
Na uw bestelling ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Daarin staat het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Na uw bestelling ontvangt u, op het door u opgegeven mailadres, één keer per maand gratis inspiratie. U kunt zich eenvoudig afmelden indien u deze mails niet meer wenst te ontvangen.
​
E-book
Heeft u het gratis E-book aangevraagd? U ontvangt het E-book zo snel mogelijk op het door u opgegeven mailadres. Na ontvangst van het e-book ontvangt u één keer per maand gratis inspriratie. U kunt zich eenvoudig afmelden indien u deze mails niet meer wenst te ontvangen.
​
Betaling
De betaling geschiedt met IDEAL, creditcard of contant bij afhalen (u kunt ook pinnen!!)
​
Onze prijzen
De vermelde prijzen zijn in euro’s, exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld. Wij werken met vaste prijzen, daarom zijn de prijzen van verzending en bezorging niet onderhandelbaar.
​
Levering
Wij nemen uw bestelling zo snel mogelijk in behandeling. Als de betaling bij ons binnen is zullen wij zo spoedig mogelijk de bestelling verzenden. Op de dag van verzenden ontvangt u hierover een bericht. Wij verpakken de pakketjes met uiterste zorg en nadat wij ze afgeleverd hebben bij de posterijen nemen wij geen verdere verantwoording. Echter zullen wij er alles aan doen om misstanden te voorkomen. Om kosten en milieu te sparen kan het zijn dat we al eerder gebruikt verpakkingsmateriaal gebruiken. Wij stellen het zeer op prijs dat u ons via e-mail laat weten of een pakketje goed is aangekomen en aan uw wensen voldoet. Wij vinden het ook heel leuk als u uw ervaring met Bij Tries Thuis in het Gastenboek schrijft!
​
Het verzenden van de artikelen is mogelijk met PostNL
​
Tarieven voor verzenden binnen Nederland:
Brievenbuspakketje: € 4,25
Pakket: 0 - 10 kg € 6,95
Groot pakket € 13,90
​
GRATIS verzending vanaf €75,00!!
​
Afhalen van uw bestelling is mogelijk, op afspraak. App even naar 06 42100871.
Pinautomaat is aanwezig!!
​
Op bezoek bij Tries Thuis?
Heeft u iets leuks gezien in de webwinkel, en zou u dit toch liever in het echt willen zien? Dit is mogelijk, door een afspraak te maken via het contactformulier of app even naar 06 42100871. U bent van harte welkom!
Retourneren of ruilen
We proberen zo duidelijk mogelijk een artikel te omschrijven en te fotograferen en bij de gebruikte brocante artikelen proberen we zo helder en eerlijk mogelijk de gebruikerssporen aan te geven. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel of bestelling om wat voor reden dan ook niet aan uw verwachtingen voldoet, dan mag u het artikel terugzenden. Bij het retour zenden of ruilen, stuurt u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een e-mail naar info@bijtriesthuis.nl met vermelding van factuurnummer en de reden van retour zenden. Na het aanmelden van uw retour dient u het product binnen 14 dagen retour te sturen. Vermeld het IBAN nummer waarop wij het verschuldigde bedrag kunnen overmaken. Zodra het pakket binnen is, storten wij, binnen 14 dagen, het bedrag op uw bankrekening retour. De verzendkosten zijn voor eigen rekening! Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
​
Klachten
Soms verloopt niet alles zoals gepland. We raden u aan om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@bijtriesthuis.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
​
Aansprakelijkheid
Veel van onze brocante artikelen hebben al een leven gehad en vertonen gebruikssporen. Ook kunnen deze sporen tonen van houtworm. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die voortkomt uit het gebruik van een door ons geleverd artikel. De totale aansprakelijkheid bedraagt nooit meer dan de vergoeding die u voor het betreffende artikel hebt betaald.
Bij Tries Thuis zorgt voor een zorgvuldige verpakking en verzending van de bestelling. De mogelijke risico’s die het verzenden van de bestelling met zich meebrengt zijn altijd voor de koper. Bij Tries Thuiis is nimmer aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigen van de verzonden artikelen. Kleuren van de artikelen / foto’s op website kunnen enigszins afwijkend zijn van de werkelijke kleuren.